MENU
Головна » Статті » Зовнішня оптимізація

Як не потрапити під фільтри пошукової системи
Як не потрапити під санкції пошукової системи

Як не потрапити під фільтри пошукової системи

Про це вже не один раз побіжно згадувалося в інших статтях. У цьому ж матеріалі зібрані всі відразу найбільш важливі рекомендації про те, як не потрапити під фільтри Google і Яндекса. Перелічені нижче прості поради бажано запам'ятати і беззаперечно дотримуватися, якщо Вашою метою є успішне просування сайту.

Отже, як не потрапити під санкції пошукової системи? Які дії можна здійснювати, а які не варто навіть пропобувати?

Не збільшувати занадто швидко кількість посилань

Якщо не послухатися цієї поради і почати занадто активно закуповувати посилання, це однозначно буде помічено і Вам не вдасться не потрапити під фільтр, Яндекс стежить за цим дуже серйозно. Google також не відстає в цьому плані.

Нарощувати профіль посилань потрібно безперервно

Може трапитися, що Ви не зможете щомісяця витрачати 500 $ на ці цілі. Якщо у Вас закінчаться фінансові ресурси і закупівля посилань різко припиниться, це буде свідчити про те, що посилальна маса Вашого веб-ресурсу не є природною.

Як не потрапити під фільтр Яндекса або Google за це? Слід все розпланувати на кілька місяців вперед, скласти детальний контент-план і стабільно і безперервно (можливо, меншими порціями, ніж хотілося б) нарощувати кількість зовнішніх посилань.

Обережно! Неякісні посилання!

Купувати тільки якісні посилання

На цьому вже багато раз акцентувалася увага. Якщо профіль посилань напрацьовується не вручну, а за допомогою бірж, існує ймовірність потрапляння згадок про Ваш веб-ресурс на майданчики дуже неякісні, які знаходяться на рахунку у пошукових систем.

Як не потрапити під санкції пошукової системи за неякісні посилання? Працюйте тільки з перевіреними сервісами, бажано з ТОП-3 бірж посилань.

Не користуватися автопрогоном по каталогах

Звичайно ж, Вас може спокусити думка про те, що скориставшись такою послугою, Ви практично миттєво отримаєте досить об'ємну кількість зовнішніх посилань. Але якою вона буде? На якість можете не сподіватися!

Більшість посилань виявиться на ресурсах, які неможливо знайти в пошуку, тому що їм вже давно довелось потрапити під фільтри Google. А отже пошуковик зробить висновок, що Ви скористалися відповідною послугою, щоб отримати посилання на цих веб-ресурсах.

До того ж, різке збільшення кількості зовнішніх посилань буде також свідчити про спробу нечесного просування. Як не потрапити під фільтр Яндекса за це? Відповідь проста - ніколи не користуйтеся подібними сервісами.

Не користуватися автопрогоном по каталогах

Стежити за кожним анкором

Мається на увазі відстежувати статистику по кількості посилань з однаковим анкором. Має бути дотримано процентне співвідношення їх видів, щоб Ваш сайт мав природний профіль зовнішніх посилань. Численні репости з одним і тим же посиланням можуть значно порушити ці показники і замість 20% рекомендованих анкорних посилань несподівано може стати 50%. А це не є добре. Тому за цим потрібно уважно стежити і вчасно вносити поправки.

Не займатися продажею посилань на своєму сайті

Це ще одна важлива порада про те, як не потрапити під фільтри Google і йому подібних пошукових систем. Насправді продаж майданчиків на Вашому веб-ресурсі не завжди тягне за собою внесення його в чорні списки. Але для цього він не повинен бути масовим.

Подібні дії допускаються лише час від часу. До того ж Ваш сайт повинен бути наповнений якісним контентом і рекомендувати такі ж корисні ресурси. Але навіть в цьому випадку будуть негативні наслідки на кшталт передачі ваги сторінок цільовому сайту, на який будуть вести посилання.

Ну а якщо вирішите зробити продаж посилань на своєму сайті основною метою його існування, то будьте готові, що після чергового візиту робота пошукової системи, Ваш веб-ресурс перестане відображатися в її видачі.

Не закуповувати посилання з майданчиків adult тематики

Ці посилання заслужено носять звання особливо неякісних. До того ж збіг тематики такого сайту-донора з Вашим веб-ресурсом вкрай малоймовірно. Якщо замислюєтеся над тим, як не потрапити під фільтр Google або Яндекса, в першу чергу забудьте про покупку подібних посилань, незважаючи на іноді привабливі пропозиції у вигляді їх дешевизни.


Можливо, що вивчивши всі вищенаведені поради про те, як не потрапити під фільтр Яндекса і інших пошукових систем, Вам стане складніше виконувати просування свого веб-ресурсу, оскільки чим більше правил, тим важче всім їм відповідати. Але зате це однозначно убезпечить його і принесе позитивні плоди у вигляді стабільного підвищення рейтингу.

Удачі Вам в цих починаннях! Не забудьте розповісти своїм друзям, знайомим і колегам про цей корисний матеріал!
Категорія: Зовнішня оптимізація | Додав: Vik (09.05.2016)
Переглядів: 1119 | Теги: Яндекс, Google, пошукові системи, фільтри пошукових систем, санкції, фільтри | Рейтинг: 0.0/0

Подібні теми:
Всього коментарів: 0
avatar

uCoz

Копіювати матеріали заборонено.
При передруку посилання на джерело обов'язкове.